Enkelhet, öppenhet och automation är ledorden för oss när vi utvecklar nya systemlösningar. Med mantrat ”från första verifikation till färdig årsredovisning” lanserar vi nu första pusselbiten för mellansegmentet, det vill säga företag med cirka 10-50 anställda. Precis som helhetslösningen för småföretagaren, Hogia Smart, så bygger Hogia OpenBusiness på Hogias miljardsatsning molnplattformen Hogia Star.
Hogia OpenBusiness för företag i mellansegmentet I Hogia OpenBusiness sköter företaget sin bokföring och fakturering helt webbaserat, vilket innebär att användaren har tillgång till företagets ekonomifunktioner var som helst och när som helst. Hogia OpenBusiness vänder sig till fler än administratörerna och är öppet för alla som är en del av ekonomiprocessen. Exempelvis att fakturera, lämna digitala underlag, analysera företagets resultat eller attestera fakturor.
Öppna API:er och integrationsmöjligheter – det är Open Med molnbaserade Hogia Star-plattformen och API:er flödar information sömlöst mellan systemen på ett helt annat sätt än tidigare. För oss är framtidens systemlösningar öppna och tillgängliga när som helst för användaren, och inte bara under ordinarie kontorstid när ekonomen är på sin arbetsplats.
Utveckling pågår ständigt med kunden i fokus Open-serien, med OpenHR och OpenBusiness i spetsen, växer fram i rask takt och vara lösningar som är byggda på bästa tänkbara sätt för att lösa våra kunders administrativa behov. På Hogia har vi samlat kompetenta och erfarna människor som skapar helhetslösningar för alla slags företag i en mängd olika branscher. Med ett helt familjeägt företag som satsar långsiktigt och tar stort ansvar fortsätter våra framgångar tillsammans med dig.
Fredrik Wallin Bolagschef Hogia Business Products AB fredrik.wallin@hogia.se |