Framtidens kundresa: vad krävs för att ligga steget före?
Den 15 oktober är det dags för årets upplaga av Limelight – en eftermiddag där vi lyfter blicken mot framtiden och fokuserar på hur vi bäst kan möta kundernas förändrade förväntningar. Temat för dagen är “Framtidens kundresa – vad krävs för att ligga steget före?” och vi bjuder in dig till en inspirerande eftermiddag med intressanta samtal, nya insikter och möjligheter att knyta värdefulla kontakter. Eventet är kostnadsfritt.
Vi är extra glada att få välkomna Robin Teigland, professor i digital transformation på Chalmers, som gästtalare. Med sin unika erfarenhet och framtidsfokus bjuder hon på spännande perspektiv kring hur teknikutvecklingen formar nästa generations kundupplevelser.
Säkra din plats redan idag – vi ser fram emot att träffa dig!
📅 Agenda: 12:45 – Ankomst & Mingel
Vi kickar igång eventet med kaffe och nätverkande.
13:30 – Limelight är igång
Våra moderatorer Jennie och Max sätter tonen för eftermiddagen.
13:45 – Nuläget med Nils Olsson
Limes VD ger en kort inblick i var vi står idag.
14:00 – AI & framtidsspaning med Filip Arenbo
Hur AI formar morgondagens kundresor?
14:15 – Framtidens Lime CRM med Magnus Fagerlund
Hur möter vi framtidens kund? Hur kommer Lime CRM som plattform utvecklas?
14:45 – Fika & Demo
Dags för fika, mingel och upptäcka våra lösningar.
15:25 – Intro block
Vi samlar ihop oss inför dagens keynote.
15:30 – Keynote: Robin Teigland
Hur kan teknologi och mänsklig kontakt skapa magi tillsammans?
16:20 – Avslutning
Jennie och Max knyter ihop dagens insikter.
16:30 – Afterwork & Mingel
Bubbel, tilltugg och mer nätverkande väntar!
📝 Registrera dig här!
Fyll i formuläret nedan så återkommer vi med bekräftelse.
Det kostar inget att delta, men om du behöver avboka efter den 5 oktober tillkommer en avgift på 200 SEK.