 |
Under hösten 2021 gjorde vi en kundundersökning - TACK till alla som svarade på den. 95% gav hos helhetsbetyget 3, 4 eller 5 och hela 86% betyget 4 eller 5. Det är vi glada och stolta över. Framförallt är våra kunder nöjda och mycket nöjda med;
- vårt trevliga bemötande, - att vi är lösningsorienterade, - vår kunskap och kompetens och - att vi håller vad vi lovar.
Extra kul är det att ni tycker så eftersom det är områden där vi hade sämre betyg i den undersökning som gjordes 2019, vårt utvecklingsarbetet har givit resultat. Och att våra kunder märker det är det allra bästa betyget.
Våra utvecklingsområden framåt är de områden där kunderna gav oss lite sämre betyg. Vi kommer jobba hårt för att få ökade volymer som medger att vi kan ha de längre öppettider som kunderna önskar och vi kommer intensifiera och utöka vårt utvecklingsarbetet för ännu snabbare lasthantering. |
|
|
 |
Det är viktigt att hänga med i utvecklingen och samhällets digitalisering är en pusselbit för optimering, effektivisering och ökad servicegrad. Först ut är att digitalisera anlöpen. Vi kommer kunna ge dig som kund timme för timme uppdateringar kring ditt anlöp och förenkla aviseringen både för oss och dig som kund.
|
|
|
 |
Vi hanterar samtliga godssegment och erbjuder upplagsytor och magasin för kortare och längre mellanlagring. Vi investerar kraftigt i hamnarna genom bland annat utökade lagringsmöjligheter och en moderniserad maskinpark. Tillsammans med vår höga servicenivå kan vi hitta kundanpassade och kostnadseffektiva lösningar som gör dig mer konkurrensmässig på din marknad. |
|
|
|
|