Kundundersökning
I
Customer survey 2021
Tack för att du vill svara, det betyder mycket för oss!
Thank for responding, it means a lot to us!
I enkätundersökningen använder vi betygen 1 till 5 där '1' är sämsta och '5' är bästa betyget.
In the survey, we use grades 1 to 5 where '1' is the worst grade and '5' the best grade.
Helheten
I
Overall *
Vilket helhetsbetyg vill du ge Mälarhamnar / What overall rating do you want to give Mälarhamnar?
1
2
3
4
5
Kontakter och bemötande
I
Contacts and treatment
Vilka av våra hamnar har du haft kontakt med / Which of our ports have you had contact with?
Västerås
Köping
Vem eller vilka brukar du oftast ha kontakt med på Mälarhamnar / Who or which do you usually have contact with at Mälarhamnar?
Order
Gate
Fartygsplanerare
Produktionsledning
Säljavdelningen
Anläggningsavdelningen
Ekonomiavdelningen
Personal på kaj
VD
I dina kontakter med Mälarhamnar.../
When in contact with Mälarhamnar...
... är det lätt att komma i kontakt med rätt personal / ... it is easy to get in contact with the right person.
1
2
3
4
5
... får du ett trevligt bemötande / ...you get friendly reception.
1
2
3
4
5
... får du snabbt hjälp / ... you get help quickly.
1
2
3
4
5
... får du återkoppling på ditt ärende/ ... you get feedback on your errand.
1
2
3
4
5
... är personalen kunnig och kompetent / ... is the staff knowledgeable and competent.
1
2
3
4
5
... vet du att de håller vad de lovar / ... you know that they keep their promises.
1
2
3
4
5
... är de lösningsorienterade / ...the are solution-oriented.
1
2
3
4
5
... hanterars kundklagomål och reklamation proffesionellt / ... handle complaints professionally.
1
2
3
4
5
Hamnverksamheten
I
Port operations
Hos Mälarhamnar... /
At Mälarhamnar...
... det går snabbt att lasta och lossa fartygen / ... the vessels can be loaded and unloaded quickly.
1
2
3
4
5
... har de bra öppettider för att hämta och lämna gods / ... they have good opening hours to pick up and drop off goods.
1
2
3
4
5
... hanteras mitt gods tryggt och säkert / ... they handle my goods safely and securely.
1
2
3
4
5
... levererar enligt avtal / ... delivers according to agreement?
1
2
3
4
5
Hållbarhet
I
Sustainability
Hur väl anser du att Mälarhamnar uppfyller de krav och behov du har avseende hållbarhet / How well do you think Mälarhamnar meets the requirements and needs you have regarding sustainability?
1
2
3
4
5
Information
I
Information
Får du den information du behöver / Do you get the information you need?
1
2
3
4
5
Får du rätt information / You get the right information?
1
2
3
4
5
Saknar du någon information från Mälarhamnar idag / Do you lack any information from Mälarhamnar today?
Ja / Yes
Nej / No
Om 'Ja', vilken information saknar du / If 'Yes', what information are you missing?
Så här vill jag få information från Mälarhamnar / This is how I want to get information from Mälarhamnar:
Personlig E-post / Individual E-mail
Hemsida / Webpage
Telefonsamtal / Phonecall
Allmänna nyhetsbrev / General newsletters
Allmän kundinformation / General customer information
Annat / Other
Samarbete
I
Cooperation
Det är lätt att samarbeta med Mälarhamnar / It is easy to cooperate with Mälarhamnar?
Ja / Yes
Nej / No
Vad fungerar bäst i samarbetet med Mälarhamnar / What works best in the collaboration with Mälarhamnar?
Vad kan vi förbättra / What can we improve?
Corona pandemin
I
Corona Pandemic
Hur har ditt företag drabbats av Coronapandemin / How has your company been affected by the Corona Pandemic?
Jättemycket / Very much
Mycket / A lot
Något / Some
Inte alls / Not at al
Vet ej / Don´t know
På vilket sätt har du drabbats / In what way have you been affected?
Många sjuka bland personalen / Many sick along the staff
Svårt att få tag i gods / Difficult to get hold on goods
Har inte kunnat sälja mina varor / Not been able to sell my goods
Svårt att få tag i fartyg / Difficult to get hold on vessels
Svårt att få tag i containers / Difficult to get containers
Annat / Other
Har inte drabbats / Has not been affected
Om 'annat ', vad / If 'other', what?
Har samarbetet med Mälarhamnar förändrats under pandemin / Has the cooperation with Mälarhamnar changed during the pandemic?
Bättre / Even better
Sämre / Worse
Ingen skillnad/ No difference
Vad har fungerat bättre eller sämre / What has worked better or worse?
Övriga synpunkter
I
Remaining view points
Det är jag som svarat på enkäten
I
I answered the survey
Fyll bara i de fält du känner dig bekväm med att fylla i. Det är givetvis helt okej att vara anonym.
Just fill in the fields you feel comfortable filling in. It is of course perfectly okay to be anonymous.
Förnamn / Firstname:
Efternamn / Surname:
Företag / Company
E-post / E-mail:
Jag vill att Mälarhamnar kontaktar mig med anledning av något av mina svar / I want Mälarhamnar to contact me due to one of my answers.
Nej / No
Ja / Yes
Skicka I Send