Under närmaste halvåret utvecklar vi en kundwebbplats för kommunikationen med er kunder i ett samlat system för våra certifieringsområden, person-, produkt- och ledningssystemscertifiering, samt för besiktning. I certifiering och besiktningsuppdragen har vi en tät och långsiktig dialog mellan kund och handläggare. Ett stödjande kommunikationsverktyg är viktigt i de satsningar vi gör för att utveckla vårt arbetssätt för framtiden. Detta påverkar er kunder på olika sätt. Exempelvis för kunder som både har besiktning och ledningssystemrevisioner krävs idag administrering i både RISE Inspection och RISE Revision, två olika system med skilda funktioner. RISE Ecert Web blir ett system där ni som kund kan hantera allt där. Även mailkorrespondens kommer att hanteras i ”RISE Ecert Web” så att all kommunikation finns samlad och lättåtkomlig på ett ställe. Först ut i lanseringen kommer personcertifieringen att vara då ”RISE Kundwebbplats Personcertifiering” går över till ”RISE Ecert Web”. Inloggningsuppgifterna ändras ej för dig som har access till kundwebbplatserna idag. Användarinformation finns när du kommer in i RISE kundwebbplats. Kontaktperson: Ingrid Isaksson
|