Vilka faktorer driver en hög serviceupplevelse och vad är egentligen det viktigaste området för bättre resultat i år?
Tillsammans med Brilliant håller SFM ett webinar, där vi djupdyker i både värdeskapande områden och bemötande i relationen från försäkringsbolag till försäkringsförmedlare.
SFM kommer för femte året i rad ta fram en enkät till förmedlare och administratörer, inom både sak och liv, för att kunna betygssätta de olika försäkringsbolagen på de egenskaper deltagarna tycker är viktigast. Rapporten ligger till grund för utnämningen av: - Årets förmedlardiskar/försäkringsbolag - Årets produktpriser: Årets tjänstepensionserbjudande, Årets sjukvårdsförsäkring
Värdet och betydelsen av enkäten växer sig starkare på marknaden med fler anslutna försäkringsbolag och fler svar än någonsin från förmedlare och administratörer
Emilie Wiklund, kommunikationschef SFM, berättar om undersökningens upplägg, frågor och om genomförandet.
Ni får även träffa Sara Gustafsson från Brilliant, marknadens främsta datadrivna undersöknings- och actionplattformar för kund- och medarbetarupplevelser, som delar med sig av analys och trender kopplat till försäkrings- och förmedlarbranschen. Brilliant har ett stort antal studier som påvisar vad som driver en hög kundnöjdhet och ett högt medarbetarengagemang – bara inom Försäkringsbranschen besvaras årligen över 300 000 kundundersökningar.
När: 24 februari Tid: 11.00-11.30 Plats: Teams- länk skickas till dig efter anmälan |
|
|