Anmälan till Brynäs IF:s ordinarie årsmöte 2025
Vänligen svara på följande frågor. Din e-postadress är väldigt viktig, fyll i denna korrekt så att du får länken till årsmötet. Kolla även din skärpkorg så du inte missar anslutningslänken.

Frågor hänvisas i första hand till info@brynas.se.

Jag avser delta via:

Information inför årsmötet.

Inför själva mötet.
Årsmötet genomförs i så kallat hybridformat, alltså både digitalt och på plats i Monitor ERP Arena.
Det som är viktigt att du är anmäld till årsmötet – oavsett om du ska delta digitalt eller fysiskt.

När du loggar in så kommer du få en fråga:
”Vänligen välj på vilket sätt du vill delta i mötet.”
Välj något av alternativen:
”Jag deltar hemifrån” eller ”Jag deltar fysiskt på mötet”

Under mötesveckan kommer du som anmält dig - få en mötesinbjudan från noreply@easymeet.se. Om du inte fått den så kolla i din skräppost.
Hittar du inte mejlet så är mötesadressen, meeting.easymeet.se/brynas
 
För att du ska kunna integrera i mötet som t.ex begära ordet, rösta osv. så måste du logga in i mötet – även om du deltar fysiskt på plats. Det är därför viktigt att du har med dig din digitala enhet (Ex telefon, surfplatta eller dyl.)

Inloggning:
Du kommer logga in med BankID.

För att ha rösträtt.
För att ha rösträtt på mötet så behöver du vara aktiv medlem för 2025 och betald medlem under kalenderåret 2024.

Övriga medlemmar har föredragningsrätt.

Om själva mötet…
Årsmötet planeras att starta den 23 juni klockan 18:30.

Från kl. 16:30 går det att logga in i systemet och vi ser gärna att ni loggar in i tid så ni har tid att reda ut eventuella tekniska utmaningar – förslagsvis mellan 17:00-17:30.

Ni kommer mötas av en bild och musik när ni loggar in i Easymeet.

För en genomgång av mötessystemet så kan ni klicka på ”?” upp till höger på inloggningssidan och även inne i mötet.

För dig som deltar på distans – så rekommenderar vi att du använder en dator med Edge eller Chrome som webbläsare.
Du som deltar fysiskt kan använda valfri enhet som t.ex smarttelefon, surfplatta eller dator.

För dig som ska delta på distans - gör gärna följande tester för att kontrollera att du har bra åtkomst:
  • https://meeting.easymeet.se/demo/#/browsertest
Viktigt att tester görs på samma enhet du ska använda och på det nät du kommer ansluta till under mötet.

Vid behov av telefonsupport under mötet – kontakta Easymeet support: 018 – 477 04 10
Teknisk Telefonsupport är öppen den 23 juni från kl. 16:30 – mötets slut.

Tips inför mötet:
- Stäng av program i bakgrunden som kan störa, till exempel Skype, Teams, Zoom etc.
- Anslut din dator till en strömkälla.
- Använd gärna hörlurar med mikrofon.
- Sitt i ett välbelyst rum.
- Undvik starka lampor eller fönster bakom dig.
- Se till att det är tyst runt dig.
- Om ni är flera som sitter i samma rum – se till att ni enbart har ljud på en enhet i taget för att undvika rundgång.
- Du behöver ha BankID för att få åtkomst till mötet.

Frågor hänvisas i första hand till info@brynas.se.