Hur uppfattas ditt företag av gästen innan den ens har klivit in genom dörren? Vilka små detaljer stärker ditt värdskap – och hur syns det goda hållbarhetsarbete ni gör i era digitala kanaler?
I höstens första upplaga av Turistrådet Online delar Turistrådet Västsverige insikter från sina Mystery Guest-undersökningar och pratar om varför det är avgörande att ha uppdaterad, korrekt och levande information om din verksamhet online.
Joakim Jardenberg håller en ögonöppnande föreläsning om AI:s påverkan på din verksamhet: Om vad som händer när verktyg som ChatGPT och andra AI system försöker ge svar om din verksamhet till din potentiella kund eller gäst. Och hur detta påverkar kundens förväntningar om din digitala närvaro inte speglar verkligheten. Du får också tips om hur du som företagare kan ta kontroll över din digitala närvaro och säkerställa att rätt bild når gästen.
Vi ger dig också en första titt på några av Turistrådets kommande satsningar i höst – med webinarier och utbildningar för dig som vill ta värdskapet och den digitala närvaron till nästa nivå. (Vissa delar av programmet hålls på engelska) |